EuropeGermanBelgium

Hoera! 110.000 gebruikers!

Sneller dan verwacht zijn we de magische grens van 110.000 TimeTell gebruikers gepasseerd. Op deze fantastische teamprestatie zijn we niet alleen erg trots, maar het motiveert ons om nog even een stap extra te zetten. Voor onze huidige, en voor onze toekomstige klanten.

Dus heeft u als huidige klant nog vragen over uw TimeTell applicatie, dan horen wij dat graag. Bent u nog geen klant, maar bent u benieuwd hoe u wellicht uw voordeel kunt doen met onze urenregistratie, planning of declaratie oplossing? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Op deze site vind u overigens ook uitgebreide informatie over de mogelijkheden van TimeTell. Klik op een van onderstaande iconen voor meer informatie.

      

Een heerlijk bedankje

Afgelopen vrijdag werden wij hier op kantoor in Voorburg verrast met de bezorging van een heerlijke taart. De taart was afkomstig van Verschuren Interieurbouw B.V. in Eindhoven. Vorige week is daar de implementatie van TimeTell succesvol afgerond. Hartelijk dank Verschuren Interieurbouw, voor dit heerlijke bedankje!

Een kort en krachtige kennismaking (video)

Benieuwd naar wie wij zijn en waar TimeTell voor staat?

 

In dit korte filmpje stellen wij ons voor en vertellen we wat wij belangrijk vinden. Het filmpje is opgenomen in ons pand in Voorburg en u ziet onze eigen collega’s. Zo krijgt u een goede indruk van de personen met wie u zaken doet of gaat doen, onze cultuur en werksfeer.

 

Heeft u na het bekijken van het filmpje nog vragen? Onder het menu-item ‘Organisatie’ vindt u meer informatie over ons. Liever een persoonlijk gesprek? Neem gerust contact op.

 

Continuïteit online platform gegarandeerd met hosting partij ACC ICT

Wij kunnen ons het bijna niet voorstellen, en u vast ook niet, maar stel dat er zich een situatie voordoet waardoor TimeTell ophoudt te bestaan. Wat dan?

De gebruikersvereniging van TimeTell – TUG
Om de continuïteit van onze software in een dergelijk geval te waarborgen is de gebruikersvereniging TimeTell User Group (TUG) opgericht. TimeTell klanten kunnen lid worden van de TUG. TimeTell heeft een Escrow overeenkomst met de TUG. Mocht TimeTell ophouden te bestaan dan is middels deze overeenkomst de continuïteit van de software gegarandeerd. Maak gebruik van deze garantie en wordt vandaag nog lid.

Online platform gegarandeerd met hosting partij ACC ICT
Continuïteit is nu ook gegarandeerd voor ons online platform. Onze hosting partij ACC ICT heeft hun bestaande continuïteitsregeling uitgebreid en een Developers Edition ontwikkeld. Deze regeling biedt niet alleen continuïteit in het geval dat ACC ICT ophoudt te bestaan, maar ook als TimeTell weg valt. In onderstaand filmpje licht ACC ICT samen met ons verder toe wat deze regeling precies inhoudt. Heeft u nog vragen, stel ze gerust.

ACC ICT en TimeTell presenteren de Continuïteitsregeling, Developers Edition from ACC ICT on Vimeo.

Nieuw met TimeTell of een oude bekende?

VOLG EEN TIMETELL CURSUS EN HAAL ALLES ERUIT WAT ERIN ZIT

 

 

Drie momenten
Er zijn drie momenten waarop wij TimeTell applicatiebeheerders aanraden om een cursus te volgen.

  1. Uw organisatie gaat voor het eerst met TimeTell aan de slag. Deze cursus is verplicht.
  2. Binnen uw organisatie wordt een nieuwe applicatiebeheerder aangesteld.
  3. ‘Opfrismoment’. Het is onze ervaring dat veel opties en (nieuwe) mogelijkheden binnen TimeTell na verloop van tijd worden vergeten.

 

Een of twee dagen?

Op dag 1 van de cursus wordt er dieper ingegaan op het gebruik/’de voorkant’ van TimeTell. Op dag 2 is het programma gewijd aan het beheer van TimeTell. Bent u totaal nieuw met TimeTell dan is een tweedaagse cursus noodzakelijk. Bent u al goed bekend met het gebruik van TimeTell dan is alleen het volgen van dag 2 van de cursus vaak voldoende. Inschrijven kan eventueel per dag.

 

Inschrijven kan nog voor de volgende data

Op maandag is de cursus Tijdregistratie en op dinsdag is de cursus Functioneel Beheer.

 

Ik wil meer weten over TimeTell cursussen

TimeTell Informatiesessie 27 september jl. zeer geslaagd

Afgelopen donderdag 27 september jl. vond de TimeTell Informatiesessie plaats in het Van der Valk Hotel in Utrecht. Zo’n vijftig TimeTell klanten woonden de sessie bij. Deze goede opkomst, de prima sfeer en de aansprekende onderwerpen hebben bijgedragen aan het succes van de sessie.

Zo hebben de aanwezigen met elkaar en met de TimeTell medewerkers hun ervaringen kunnen delen in een ontspannen setting, onder het genot van een heerlijke lunch. Tijdens het plenaire gedeelte zijn diverse actuele onderwerpen de revue gepasseerd zoals TimeTell en AVG, de web oplossingen van TimeTell, de TimeTell Usergroup en TimeTell Declaratie.

 

TimeTell Plaza

Heeft u de Informatiesessie bijgewoond en wilt u alles nog eens rustig nalezen? Of was u niet aanwezig maar bent u wel nieuwsgierig? Neem dan een kijkje op TimeTell Plaza. Hier vindt u de presentatie en relevante documentatie. Als TimeTell gebruiker heeft u toegang tot TimeTell Plaza via de Help knop in uw TimeTell applicatie. TimeTell gebruikers kunnen TimeTell Plaza overigens altijd raadplegen voor handleidingen, brochures en meer praktische informatie.

 

(Nog) geen klant, wel meer informatie?

Op onze website vindt u uitgebreide informatie over onze drie basismodules Tijdregistratie, Declaratie en Planning. Op de pagina Functionaliteit vindt u meer informatie over onze overige modules waarmee u een TimeTell pakket kunt samenstellen met precies de gewenste functionaliteit.

 

Contact?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om te besproken of TimeTell de oplossing is voor uw organisatie. Op onze contactpagina vindt u onze contactgegevens of u kunt het informatie aanvraagformulier insturen.

CONTACT

Contact

  • TimeTell is geschikt voor 50 gebruikers of meer.