TimeTell 9 seminar groot succes

Actueel

Nieuws

Informatief, sfeervol en nuttig

Afgelopen donderdag 21 en donderdag 28 november vonden de TimeTell 9 seminars plaats in respectievelijke Voorburg en Utrecht. Wij hebben het zelf als zeer prettige en nuttige bijeenkomsten ervaren. De feedback van de klanten was ook erg positief enthousiast. Zij geven aan een goed beeld te hebben gekregen van de nieuwe mogelijkheden in TimeTell 9.

In Voorburg mochten we bijna veertig klanten ontvangen op ons kantoor. Wij vonden het erg leuk om hen ons kantoor te kunnen laten zien en te laten kennismaken met onze werksfeer en cultuur. De presentatie werd goed ontvangen. Ook de informele Q&A die daarop volgde was erg geslaagd en onderwijl werd er genoten van de heerlijke Bossche bollen.

Ondanks het vreselijke weer en daaruit voortvloeiende verkeerschaos wisten bijna zestig klanten het Van der Valk Hotel in Utrecht te bereiken om de seminar bij te wonen. Sommige klanten moesten meer dan 200 km reizen om erbij aanwezig te zijn. Ook hier was de sfeer erg goed en was men zeer enthousiast over en nieuwsgierig naar de nieuwe functionaliteiten van TimeTell 9. Onder het genot van een heerlijk gebakje werd ook in Utrecht uitgebreid nagepraat.

 

Uitrol

Momenteel wordt TimeTell 9 uitgerold bij zowel online als on-premises klanten, zodat binnenkort alle TimeTell klanten de beschikking hebben over TimeTell 9. Zij worden of zijn hierover per e-mail geïnformeerd. Mocht u als klant nog technische vragen hebben, kunt u zich wenden tot de helpdesk. De contactgegevens vindt u hier. Voor overige vragen kunt contact opnemen met uw accountmanager. Contactgegevens vindt u op de contactpagina.

 

Seminar gemist?

Bent u TimeTell klant en heeft u de seminars niet kunnen bijwonen? Geen nood. De presentatie is terug te vinden op TimeTell Plaza (via de Help knop in uw TimeTell applicatie). Tevens vindt u op TimeTell Plaza uitgebreide documentatie over TimeTell 9. Zoals de Handleidingen en de Release Notes.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

TimeTell Helpdesk

Actueel

Nieuws

Support & Onderhoud

Wanneer u klant wordt van TimeTell krijgt u een Support & Onderhoudscontract. Dat houdt in dat u regelmatig software-updates krijgt en dat u gebruik mag maken van de Helpdesk. Diegene die binnen uw organisatie de TimeTell Cursus heeft gevolgd staat bij ons bekend als applicatiebeheerder en mag contact opnemen met de Helpdesk.

 

Applicatiebeheerder

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, is het van belang dat wij de juiste applicatiebeheerder hebben geregistreerd. Bent u niet zeker wie dit binnen uw organisatie is, of weet u niet of de juiste persoon bij ons geregistreerd staat, neem dan contact op met de sales afdeling.

 

Bereikbaarheid

De Helpdesk staat iedere werkdag van 9:00 – 12:30 uur en van 13:00 – 17:00 uur voor u klaar om u te helpen met functionele vragen of specifieke vragen over het gebruik van TimeTell die niet in de cursus zijn behandeld.

 

Nog twee tips

  1. Op TimeTell Plaza (bereikbaar via de Help knop in uw TimeTell applicatie) vindt u diverse handleidingen.
  2. Voor de Helpdesk is het in veel gevallen makkelijk als zij screenshots hebben van uw situatie of probleem in TimeTell. Daarom is het vaak handig om screenshots te mailen en te voorzien van uitleg.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Ruim €20.000 voor Artsen zonder Grenzen

Actueel

Nieuws

Afgelopen zondag 22 september heeft een team van TimeTell met Artsen zonder Grenzen met de Dam tot Dam loop meegedaan. Super prestatie!

Hardloopteams konden zich aanmelden bij Artsen zonder Grenzen om door middel van sponsoring geld in te zamelen voor dit prachtige goede doel. In totaal is er ruim €20.000 bij elkaar gelopen tijdens deze editie van de Dam tot Dam loop. TimeTell heeft met een drieman sterk team aan het succes bijgedragen. Klik hier voor meer informatie over de Dam tot Dam loop actie van Artsen zonder Grenzen. Benieuwd naar het werk van Artsen zonder grenzen? Klik hier.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Contractondertekening en kick-off RDOG HM

Actueel

Nieuws

Het was een spanned salestraject, maar afgelopen donderdag was het dan tijd om de samenwerking met RDOG Hollands Midden (Regionale Dienst Openbare Gezondheidszorg Hollands Midden) officieel te maken. Vanuit TimeTell bezochten Directeur Jeroen van der Meer, sales manager Femme Pronk, manager projecten & consultancy Richard van der Zeeuw en consultant Daniel Smit het kantoor van RDOG HM voor de contractondertekening en de kick-off van het implementatietraject. Het was een feestelijk moment waarbij een stukje taart zeker niet mocht ontbreken. 

Wij kijken uit naar een mooie implementatie en samenwerking!

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Nieuwe ontwikkelingen Data Pro Code

Actueel

Nieuws

Enkele maanden geleden berichten wij dat TimeTell als een van de eerste bedrijven in Nederland het Data Pro Certificaat van Nederland ICT heeft behaald. Met dit certificaat tonen wij aan dat wij ons als verwerker houden aan de Data Pro Code. Deze AVG gedragscode is formeel afgestemd met de Autoriteit Persoonsgegevens en draagt nu de AP’s voorlopige goedkeuring. Verder is Nederland ICT bezig met de oprichting van een orgaan dat toezicht houdt op de naleving. Klik hier voor het volledige artikel over de recente ontwikkelingen.

 

Wat is de Data Pro Code?

Nederland ICT heeft in samenwerking met haar leden de Data Pro Code ontwikkeld: een concrete invulling van de eisen van de Avg. Deze gedragscode is specifiek voor verwerkers (data processors). Dit zijn ICT-bedrijven die in opdracht van een ander data verwerken. Op de site van Nederland ICT vindt u een uitgebreide omschrijving.

 

Wat is de betekenis van een Data Pro Certificering?

Verwerkers die zich houden aan de Data Pro Code, kunnen dit aantonen door zich te laten certificeren. Deze Data Pro certificering werd in mei 2019 gelanceerd en inmiddels zijn de eerste bedrijven gecertificeerd. Hier is TimeTell er een van. Certificering houdt concreet in dat een externe auditor toetst hoe het is gesteld met het Data Pro Statement van het bedrijf. Ook doet de auditor een risicoanalyse en toetst hij de antwoorden van het bedrijf op diverse privacy-issues. Ieder bedrijf dat geslaagd is, ontvangt het Data Pro Certificate en wordt opgenomen in het Data Pro register.

 

Privacy Officer

Wilt u als (toekomstige) TimeTell klant meer weten over ons informatiebeveiligingsbeleid? Dan kunt u contact opnemen met onze Privacy Officer, Danielle van Dijk. U kunt haar bereiken via privacyofficer@timetell.nl

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Nieuwe klant Promen

Actueel

Nieuws

Wij zijn verheugd Promen als nieuwe klant te mogen verwelkomen en kijken uit naar een mooie samenwerking. Promen is een SW-bedrijf (Sociale Werkvoorziening) dat zich toelegt op het organiseren van leerwerkplekken voor mensen met een (blijvende) afstand tot de arbeidsmarkt. (www.promen.nl)

Promen gaat met ruim 1500 gebruikers aan de slag met TimeTell Online. Zij maken gebruik van de Tijdregistratie module en gaan roosteren met de Agenda module. Ook wordt er een koppeling gemaakt met Afas.

Op woensdag 14 augustus werd het contract officieel getekend door Frank Rossel (algemeen directeur Promen) en Jeroen van der Meer (directeur TimeTell) in aanwezigheid van Femme Pronk (sales manager TimeTell) en André van Wijk (hoofd financiën en controlling Promen).

 

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

CONTACT

Contact

  • TimeTell is geschikt voor 50 gebruikers of meer.