Continuïteit online platform gegarandeerd

Actueel

Nieuws

Wij kunnen ons het bijna niet voorstellen, en u vast ook niet, maar stel dat er zich een situatie voordoet waardoor TimeTell ophoudt te bestaan. Wat dan?

De gebruikersvereniging van TimeTell – TUG
Om de continuïteit van onze software in een dergelijk geval te waarborgen is de gebruikersvereniging TimeTell User Group (TUG) opgericht. TimeTell klanten kunnen lid worden van de TUG. TimeTell heeft een Escrow overeenkomst met de TUG. Mocht TimeTell ophouden te bestaan dan is middels deze overeenkomst de continuïteit van de software gegarandeerd. Maak gebruik van deze garantie en wordt vandaag nog lid.

Online platform gegarandeerd met hosting partij ACC ICT
Continuïteit is nu ook gegarandeerd voor ons online platform. Onze hosting partij ACC ICT heeft hun bestaande continuïteitsregeling uitgebreid en een Developers Edition ontwikkeld. Deze regeling biedt niet alleen continuïteit in het geval dat ACC ICT ophoudt te bestaan, maar ook als TimeTell weg valt. In onderstaand filmpje licht ACC ICT samen met ons verder toe wat deze regeling precies inhoudt. Heeft u nog vragen, stel ze gerust.

ACC ICT en TimeTell presenteren de Continuïteitsregeling, Developers Edition from ACC ICT on Vimeo.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Nieuw met TimeTell of een oude bekende?

Actueel

Nieuws

VOLG EEN TIMETELL CURSUS EN HAAL ALLES ERUIT WAT ERIN ZIT

 

 

Drie momenten
Er zijn drie momenten waarop wij TimeTell applicatiebeheerders aanraden om een cursus te volgen.

  1. Uw organisatie gaat voor het eerst met TimeTell aan de slag. Deze cursus is verplicht.
  2. Binnen uw organisatie wordt een nieuwe applicatiebeheerder aangesteld.
  3. ‘Opfrismoment’. Het is onze ervaring dat veel opties en (nieuwe) mogelijkheden binnen TimeTell na verloop van tijd worden vergeten.

 

Een of twee dagen?

Op dag 1 van de cursus wordt er dieper ingegaan op het gebruik/’de voorkant’ van TimeTell. Op dag 2 is het programma gewijd aan het beheer van TimeTell. Bent u totaal nieuw met TimeTell dan is een tweedaagse cursus noodzakelijk. Bent u al goed bekend met het gebruik van TimeTell dan is alleen het volgen van dag 2 van de cursus vaak voldoende. Inschrijven kan eventueel per dag.

 

Inschrijven kan nog voor de volgende data

Op maandag is de cursus Tijdregistratie en op dinsdag is de cursus Functioneel Beheer.

 

Ik wil meer weten over TimeTell cursussen

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Kent u TimeTell Plaza al?

Actueel

Nieuws

TimeTell Plaza is een handige portal vol praktische informatie voor TimeTell gebruikers. Via de Help knop in uw TimeTell omgeving kunt u doorklikken naar TimeTell Plaza.

Behalve handige Tips van de Helpdesk, vindt u er de Release Notes en Handleidingen van de laatste updates van TimeTell. Wilt u iemand attenderen op de mogelijkheden van TimeTell of bent u zelf nieuwsgierig naar andere modules? In TimeTell Plaza kunt u pdf-bestanden van TimeTell brochures openen en downloaden.

Daarnaast kunt u zich via TimeTell Plaza aanmelden voor NewsTime. Deze nieuwsbrief van TimeTell wordt vier keer per jaar verstuurd en bevat informatie over de ontwikkelingen omtrent TimeTell en leuke weetjes over onze organisatie.

Last but not least vindt u de Privacy verklaring van de TimeTell applicatie op TimeTell Plaza.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

TimeTell 8.7 met slimme AVG-toepassingen nu beschikbaar

Actueel

Nieuws

Het zal u niet ontgaan zijn dat voor de nieuwe AVG-wetgeving organisaties diverse (privacy) zaken geregeld moeten hebben.
In dat kader hebben wij versie 8.7 van TimeTell uitgebracht die meer ondersteuning biedt voor diverse punten uit de nieuwe AVG-regelgeving.

Persoonsgegevens wissen
In TimeTell 8.7 is er nu de mogelijkheid persoonsgegevens te wissen. Hiermee kan worden voldaan aan het verzoek van een voormalig medewerker om ‘vergeten te worden’. Alle persoonsgegevens worden leeggemaakt en de medewerker wordt anoniem gemaakt. De geregistreerde uren en dergelijke blijven wel behouden zodat de administratie intact blijft.

Autorisatie
Medewerkers kunnen in TimeTell 8.7 geautoriseerd worden voor bijzondere persoonsgegevens. Hierdoor is het mogelijk om alleen medewerkers voor wie dat echt noodzakelijk is, toegang te geven tot bijzondere persoonsgegevens.

Persoonsgegevens gemarkeerd
Persoonsgegevens zijn in TimeTell blauw gemarkeerd. Dit zijn optionele gegevens die voor het gebruik van TimeTell niet noodzakelijk zijn.
Bijzondere persoonsgegevens zijn blauw cursief gemarkeerd. Vanuit de AVG regelgeving mogen deze gegevens niet zonder goede reden worden vastgelegd. Als je geen autorisatie hebt voor bijzondere persoonsgegevens, dan zijn deze velden niet zichtbaar. Ook in het autorisatie- en configuratieprofiel zijn functies die toegang geven tot bijzondere persoonsgegevens blauw cursief gemarkeerd.

Rapportages
Ook in de Rapportage functionaliteit zijn er AVG-toepassingen ingebouwd. Zo kan er worden aangegeven of een rapportage bijzondere persoonsgegevens bevat. Ook hier zijn deze gegevens blauw cursief gemarkeerd. En ook hier zijn de rapportages met bijzondere persoonsgegevens alleen zichtbaar voor geautoriseerde medewerkers.
TimeTell klanten kunnen in TimeTell Plaza (via Help in de menubalk van hun TimeTell omgeving) de Release Notes met alle uitbreidingen en toepassingen van TimeTell 8.7 terugvinden.

Wat was er ook alweer nieuw in TimeTell 8.6?
In deze tijd waarin privacy en beveiliging een onderwerp is dat veel aandacht krijgt hebben wij in TimeTell 8.6 onze software bijgewerkt naar de nieuwste standaarden op het gebied van beveiliging. Dit hebben we vervolgens laten testen door een onafhankelijk specialist.

Natuurlijk zijn we ook bezig geweest met functionaliteit. Zo is er een nieuwe functie Dagverwerking voor onze klanten die boekingen op dagbasis verwerken. Hierin kunnen massaal klokboekingen en berekeningen gecontroleerd, gecorrigeerd en goedgekeurd worden. Verder is onze Declaratie module voorzien van nog meer functionaliteit zoals het werken met voorschotten. Onze webclient is uitgebreid met een hele reeks nieuwe agenda functionaliteiten en voorzien van nieuwe rapportage controls. Tenslotte is onze app voorzien van functies voor het inzien/intrekken van verlofregistraties en het goedkeuren van verlofaanvragen en projectboekingen.

In de Release Notes zijn alle verbeteringen en aanpassingen terug te lezen voor TimeTell klanten. De Release Notes zijn te vinden in TimeTell Plaza (via Help in de menubalk van de TimeTell omgeving).

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

TimeTell versie 8.6: beveiliging en functionaliteit

Actueel

Nieuws

Bij TimeTell zijn we continu bezig met de ontwikkeling, verbetering en uitbreiding van onze software. De resultaten hiervan zien onze klanten terug in onze software updates. Onze laatste update, TimeTell versie 8.6 is nu beschikbaar. Hoofdthema’s in deze update zijn ‘beveiliging’ en ‘functionaliteit’.

In deze tijd waarin privacy en beveiliging een onderwerp is dat veel aandacht krijgt hebben wij onze software bijgewerkt naar de nieuwste standaarden op het gebied van beveiliging. Dit hebben we vervolgens laten testen door een onafhankelijk specialist.

Natuurlijk zijn we ook bezig geweest met functionaliteit. Zo is er een nieuwe functie Dagverwerking voor onze klanten die boekingen op dagbasis verwerken. Hierin kunnen massaal klokboekingen en berekeningen gecontroleerd, gecorrigeerd en goedgekeurd worden.  Verder is onze Declaratie module voorzien van nog meer functionaliteit zoals het werken met voorschotten. Onze webclient is uitgebreid met een hele reeks nieuwe agenda functionaliteiten en voorzien van nieuwe rapportage controls. Tenslotte is onze app voorzien van functies voor het inzien/intrekken van verlofregistraties en het goedkeuren van verlofaanvragen en projectboekingen.

Alle uitbreidingen en verbeteringen zijn beschreven in de Release Notes. Dit document is voor TimeTell klanten beschikbaar in TimeTell Plaza in hun TimeTell omgeving (onder Help in de menubalk) of via de download sectie op deze website.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Actueel

Nieuws

Eén van de kernwaarden van TimeTell is ‘betrokkenheid’. Wij voelen ons niet alleen betrokken bij u als klant, maar ook bij onze omgeving. Wij voelen ons onderdeel van de maatschappij. Wij geven uiting aan onze betrokkenheid op diverse manieren. Zo zijn wij donateur van Artsen zonder grenzen. Daarnaast steunen we regelmatig goede doelen met een eenmalige donatie. Recentelijk hebben wij een donatie gedaan aan Biblionef. Biblionef vindt dat kinderen overal ter wereld de kans moeten hebben om te lezen en daarom helpen zij wereldwijd bij de ontwikkeling van kinderen in achterstandsgebieden, die weinig of geen toegang hebben tot leesmateriaal. Daarnaast streven wij er bij TimeTell naar bewust met onze omgeving om te gaan. Dit doen wij door zoveel mogelijk gebruik te maken van het openbaar vervoer, is ons kantoorpand voorzien van zonnepanelen, scheiden wij ons afval en gebruiken we gerecycled papier. Meer weten over maatschappelijk verantwoord ondernemen? Klik dan hier om naar de site van de stichting MVO Nederland te gaan.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

CONTACT

Contact

  • TimeTell is geschikt voor 50 gebruikers of meer.