Een heerlijk bedankje

Actueel

Een heerlijk bedankje

Afgelopen vrijdag werden wij hier op kantoor in Voorburg verrast met de bezorging van een heerlijke taart. De taart was afkomstig van Verschuren Interieurbouw B.V. in Eindhoven. Vorige week is daar de implementatie van TimeTell succesvol afgerond. Hartelijk dank Verschuren Interieurbouw, voor dit heerlijke bedankje!

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Een kort en krachtige kennismaking (video)

Actueel

Een kort en krachtige kennismaking (video)

Benieuwd naar wie wij zijn en waar TimeTell voor staat?

 

In dit korte filmpje stellen wij ons voor en vertellen we wat wij belangrijk vinden. Het filmpje is opgenomen in ons pand in Voorburg en u ziet onze eigen collega’s. Zo krijgt u een goede indruk van de personen met wie u zaken doet of gaat doen, onze cultuur en werksfeer.

 

Heeft u na het bekijken van het filmpje nog vragen? Onder het menu-item ‘Organisatie’ vindt u meer informatie over ons. Liever een persoonlijk gesprek? Neem gerust contact op.

 

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Continuïteit online platform gegarandeerd

Actueel

Continuïteit online platform gegarandeerd

Wij kunnen ons het bijna niet voorstellen, en u vast ook niet, maar stel dat er zich een situatie voordoet waardoor TimeTell ophoudt te bestaan. Wat dan?

De gebruikersvereniging van TimeTell – TUG
Om de continuïteit van onze software in een dergelijk geval te waarborgen is de gebruikersvereniging TimeTell User Group (TUG) opgericht. TimeTell klanten kunnen lid worden van de TUG. TimeTell heeft een Escrow overeenkomst met de TUG. Mocht TimeTell ophouden te bestaan dan is middels deze overeenkomst de continuïteit van de software gegarandeerd. Maak gebruik van deze garantie en wordt vandaag nog lid.

Online platform gegarandeerd met hosting partij ACC ICT
Continuïteit is nu ook gegarandeerd voor ons online platform. Onze hosting partij ACC ICT heeft hun bestaande continuïteitsregeling uitgebreid en een Developers Edition ontwikkeld. Deze regeling biedt niet alleen continuïteit in het geval dat ACC ICT ophoudt te bestaan, maar ook als TimeTell weg valt. In onderstaand filmpje licht ACC ICT samen met ons verder toe wat deze regeling precies inhoudt. Heeft u nog vragen, stel ze gerust.

ACC ICT en TimeTell presenteren de Continuïteitsregeling, Developers Edition from ACC ICT on Vimeo.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Nieuw met TimeTell of een oude bekende?

Actueel

Nieuw met TimeTell of een oude bekende?

VOLG EEN TIMETELL CURSUS EN HAAL ALLES ERUIT WAT ERIN ZIT

 

 

Drie momenten
Er zijn drie momenten waarop wij TimeTell applicatiebeheerders aanraden om een cursus te volgen.

  1. Uw organisatie gaat voor het eerst met TimeTell aan de slag. Deze cursus is verplicht.
  2. Binnen uw organisatie wordt een nieuwe applicatiebeheerder aangesteld.
  3. ‘Opfrismoment’. Het is onze ervaring dat veel opties en (nieuwe) mogelijkheden binnen TimeTell na verloop van tijd worden vergeten.

 

Een of twee dagen?

Op dag 1 van de cursus wordt er dieper ingegaan op het gebruik/’de voorkant’ van TimeTell. Op dag 2 is het programma gewijd aan het beheer van TimeTell. Bent u totaal nieuw met TimeTell dan is een tweedaagse cursus noodzakelijk. Bent u al goed bekend met het gebruik van TimeTell dan is alleen het volgen van dag 2 van de cursus vaak voldoende. Inschrijven kan eventueel per dag.

 

Inschrijven kan nog voor de volgende data

Op maandag is de cursus Tijdregistratie en op dinsdag is de cursus Functioneel Beheer.

 

Ik wil meer weten over TimeTell cursussen

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Kent u TimeTell Plaza al?

Actueel

Kent u TimeTell Plaza al?

TimeTell Plaza is een handige portal vol praktische informatie voor TimeTell gebruikers. Via de Help knop in uw TimeTell omgeving kunt u doorklikken naar TimeTell Plaza.

Behalve handige Tips van de Helpdesk, vindt u er de Release Notes en Handleidingen van de laatste updates van TimeTell. Wilt u iemand attenderen op de mogelijkheden van TimeTell of bent u zelf nieuwsgierig naar andere modules? In TimeTell Plaza kunt u pdf-bestanden van TimeTell brochures openen en downloaden.

Daarnaast kunt u zich via TimeTell Plaza aanmelden voor NewsTime. Deze nieuwsbrief van TimeTell wordt vier keer per jaar verstuurd en bevat informatie over de ontwikkelingen omtrent TimeTell en leuke weetjes over onze organisatie.

Last but not least vindt u de Privacy verklaring van de TimeTell applicatie op TimeTell Plaza.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Al 16 jaar gelukkig met TimeTell

Actueel

Al 16 jaar gelukkig met TimeTell

TimeTell is trots dat veel van haar klanten vele jaren gebruik maken onze tijdregistratie- en planningssoftware.

Een mooi verbeeld is Hans van Amelsvoort die onlangs op cursus was bij TimeTell. Hij werkt al 16 jaar met TimeTell. Eind 2001 is hij bij de Milieudienst van de Gemeente Amsterdam gestart met een TimeTell pilot. Na de pilotfase is TimeTell in 2002 geïnstalleerd bij de Milieudienst door Ben van Mierlo (huidige technische directeur TimeTell) en Bob van der Hoeven (nog steeds werkzaam bij TimeTell als softwareontwikkelaar). In 2004 heeft Hans op verzoek van Ben de bèta versie van TimeTell V.4 getest. TimeTell V.4 was een grote stap voorwaarts ten opzichte van V.3, TimeTell was volledig voorzien van een andere look & feel.

Hans is tot medio 2008 werkzaam geweest bij de Milieudienst. Daarna is hij, mede door zijn ervaring met TimeTell, geswitcht naar Amsterdam Stadsdeel Oost. Hier heeft hij, samen met twee andere beheerders, TimeTell uitgerold. In de daaropvolgende periode heeft Hans samen met één andere beheerder 600 à 700 medewerkers van het Stadsdeel opgeleid in het werken met TimeTell.
Destijds werd ook de importmodule gebruikt om kloktijden te registreren. Bij het uitrollen van TimeTell in 2008 moest iedereen 100% van z’n tijd registreren en werd dit ook doorgezet naar de financiële boekhouding. In de loop van de jaren is dit afgebouwd door een fusie van stadsdelen. Momenteel maken nog steeds ca 600 medewerkers van Stadsdeel Amsterdam Oost dagelijks gebruik van TimeTell.

Hans werkt al vele jaren naar tevredenheid met TimeTell. “Het is mooie software en een open en prettige organisatie. Ze verschaffen duidelijke informatie en geven uitstekende ondersteuning”.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?