TimeTell versie 8.6: beveiliging en functionaliteit

Actueel

TimeTell versie 8.6: beveiliging en functionaliteit

Bij TimeTell zijn we continu bezig met de ontwikkeling, verbetering en uitbreiding van onze software. De resultaten hiervan zien onze klanten terug in onze software updates. Onze laatste update, TimeTell versie 8.6 is nu beschikbaar. Hoofdthema’s in deze update zijn ‘beveiliging’ en ‘functionaliteit’.

In deze tijd waarin privacy en beveiliging een onderwerp is dat veel aandacht krijgt hebben wij onze software bijgewerkt naar de nieuwste standaarden op het gebied van beveiliging. Dit hebben we vervolgens laten testen door een onafhankelijk specialist.

Natuurlijk zijn we ook bezig geweest met functionaliteit. Zo is er een nieuwe functie Dagverwerking voor onze klanten die boekingen op dagbasis verwerken. Hierin kunnen massaal klokboekingen en berekeningen gecontroleerd, gecorrigeerd en goedgekeurd worden.  Verder is onze Declaratie module voorzien van nog meer functionaliteit zoals het werken met voorschotten. Onze webclient is uitgebreid met een hele reeks nieuwe agenda functionaliteiten en voorzien van nieuwe rapportage controls. Tenslotte is onze app voorzien van functies voor het inzien/intrekken van verlofregistraties en het goedkeuren van verlofaanvragen en projectboekingen.

Alle uitbreidingen en verbeteringen zijn beschreven in de Release Notes. Dit document is voor TimeTell klanten beschikbaar in TimeTell Plaza in hun TimeTell omgeving (onder Help in de menubalk) of via de download sectie op deze website.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Actueel

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Eén van de kernwaarden van TimeTell is ‘betrokkenheid’. Wij voelen ons niet alleen betrokken bij u als klant, maar ook bij onze omgeving. Wij voelen ons onderdeel van de maatschappij. Wij geven uiting aan onze betrokkenheid op diverse manieren. Zo zijn wij donateur van Artsen zonder grenzen. Daarnaast steunen we regelmatig goede doelen met een eenmalige donatie. Recentelijk hebben wij een donatie gedaan aan Biblionef. Biblionef vindt dat kinderen overal ter wereld de kans moeten hebben om te lezen en daarom helpen zij wereldwijd bij de ontwikkeling van kinderen in achterstandsgebieden, die weinig of geen toegang hebben tot leesmateriaal. Daarnaast streven wij er bij TimeTell naar bewust met onze omgeving om te gaan. Dit doen wij door zoveel mogelijk gebruik te maken van het openbaar vervoer, is ons kantoorpand voorzien van zonnepanelen, scheiden wij ons afval en gebruiken we gerecycled papier. Meer weten over maatschappelijk verantwoord ondernemen? Klik dan hier om naar de site van de stichting MVO Nederland te gaan.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

TUG – Jaarlijkse verificatie broncode uitgevoerd

Actueel

TUG – Jaarlijkse verificatie broncode uitgevoerd

Onder toeziend oog van TUG bestuursvoorzitter, Johan Stel, notaris Matthijs van den Hout van Kragd Notariaat en TimeTell directieleden Jeroen van der Meer en Ben van Mierlo, werd op donderdag 30 november de TimeTell broncode geverifieerd. Dit is een jaarlijkse handeling, uitgevoerd door een onafhankelijke deskundige. Ook deze keer is het gedaan door Ferry Mulder, applicatie beheerder bij de TimeTell klant Rijk Zwaan B.V.

Het verifiëren van de broncode is onderdeel van de Escrow overeenkomst tussen TimeTell en de TimeTell User Group. Lid worden of meer weten over de TimeTell User Group? Neem dan een kijkje op de website.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Al 16 jaar gelukkig met TimeTell

Actueel

Al 16 jaar gelukkig met TimeTell

TimeTell is trots dat veel van haar klanten vele jaren gebruik maken onze tijdregistratie- en planningssoftware.

Een mooi verbeeld is Hans van Amelsvoort die onlangs op cursus was bij TimeTell. Hij werkt al 16 jaar met TimeTell. Eind 2001 is hij bij de Milieudienst van de Gemeente Amsterdam gestart met een TimeTell pilot. Na de pilotfase is TimeTell in 2002 geïnstalleerd bij de Milieudienst door Ben van Mierlo (huidige technische directeur TimeTell) en Bob van der Hoeven (nog steeds werkzaam bij TimeTell als softwareontwikkelaar). In 2004 heeft Hans op verzoek van Ben de bèta versie van TimeTell V.4 getest. TimeTell V.4 was een grote stap voorwaarts ten opzichte van V.3, TimeTell was volledig voorzien van een andere look & feel.

Hans is tot medio 2008 werkzaam geweest bij de Milieudienst. Daarna is hij, mede door zijn ervaring met TimeTell, geswitcht naar Amsterdam Stadsdeel Oost. Hier heeft hij, samen met twee andere beheerders, TimeTell uitgerold. In de daaropvolgende periode heeft Hans samen met één andere beheerder 600 à 700 medewerkers van het Stadsdeel opgeleid in het werken met TimeTell.
Destijds werd ook de importmodule gebruikt om kloktijden te registreren. Bij het uitrollen van TimeTell in 2008 moest iedereen 100% van z’n tijd registreren en werd dit ook doorgezet naar de financiële boekhouding. In de loop van de jaren is dit afgebouwd door een fusie van stadsdelen. Momenteel maken nog steeds ca 600 medewerkers van Stadsdeel Amsterdam Oost dagelijks gebruik van TimeTell.

Hans werkt al vele jaren naar tevredenheid met TimeTell. “Het is mooie software en een open en prettige organisatie. Ze verschaffen duidelijke informatie en geven uitstekende ondersteuning”.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

CBRE rolt TimeTell uit in meerdere Europese landen

Actueel

CBRE rolt TimeTell uit in meerdere Europese landen

In navolging van CBRE UK in Londen, waar diverse afdelingen zijn geïnformeerd over de TimeTell Web module, de App en de Declaratie module, zijn nu meerdere afdelingen van CBRE Polen in Warschau geïnformeerd over projectmanagement oplossingen van TimeTell. Verder zijn we in gesprek met CBRE vestigingen in Frankrijk, Spanje, Duitsland, Ierland en Nederland om TimeTell (verder) uit te rollen.

Wij kunnen niet wachten om ook uw (internationale) organisatie kennis te laten maken met TimeTell! Benieuwd naar passende TimeTell software oplossingen voor uw tijdregistratie-, declaratie- of planningsvraagstukken? Kijk dan op de productpagina van onze website of neem contact op met één van onze sales medewerkers via het contactformulier, sales@timetell.nl of 070-311 48 11.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

TimeTell bestaat 25 jaar

Actueel

TimeTell bestaat 25 jaar

Op 6 april 2017 bestaat TimeTell 25 jaar. In 1992 is het bedrijf onder de naam Keper opgericht. In 2003 is besloten de naam Keper los te laten en verder te gaan onder de naam TimeTell, het succesvolle product van het bedrijf. Deze naam is in het buitenland makkelijker uit te spreken en herkenbaar.
TimeTell is inmiddels een toonaangevende organisatie met 25 medewerkers, meer dan 500 klanten en 90.000 gebruikers in Nederland, Duitsland, België, en Engeland, en is nog altijd groeiende. Zo voorzien we voor de komende jaren een positieve ontwikkeling, die extra gestimuleerd wordt door het economisch herstel dat dit jaar echt doorzet!

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

CONTACT

Contact

  • TimeTell is geschikt voor 50 gebruikers of meer.