Al 16 jaar gelukkig met TimeTell

Actueel

TimeTell is trots dat veel van haar klanten vele jaren gebruik maken onze tijdregistratie- en planningssoftware.

Een mooi verbeeld is Hans van Amelsvoort die onlangs op cursus was bij TimeTell. Hij werkt al 16 jaar met TimeTell. Eind 2001 is hij bij de Milieudienst van de Gemeente Amsterdam gestart met een TimeTell pilot. Na de pilotfase is TimeTell in 2002 geïnstalleerd bij de Milieudienst door Ben van Mierlo (huidige technische directeur TimeTell) en Bob van der Hoeven (nog steeds werkzaam bij TimeTell als softwareontwikkelaar). In 2004 heeft Hans op verzoek van Ben de bèta versie van TimeTell V.4 getest. TimeTell V.4 was een grote stap voorwaarts ten opzichte van V.3, TimeTell was volledig voorzien van een andere look & feel.

Hans is tot medio 2008 werkzaam geweest bij de Milieudienst. Daarna is hij, mede door zijn ervaring met TimeTell, geswitcht naar Amsterdam Stadsdeel Oost. Hier heeft hij, samen met twee andere beheerders, TimeTell uitgerold. In de daaropvolgende periode heeft Hans samen met één andere beheerder 600 à 700 medewerkers van het Stadsdeel opgeleid in het werken met TimeTell.
Destijds werd ook de importmodule gebruikt om kloktijden te registreren. Bij het uitrollen van TimeTell in 2008 moest iedereen 100% van z’n tijd registreren en werd dit ook doorgezet naar de financiële boekhouding. In de loop van de jaren is dit afgebouwd door een fusie van stadsdelen. Momenteel maken nog steeds ca 600 medewerkers van Stadsdeel Amsterdam Oost dagelijks gebruik van TimeTell.

Hans werkt al vele jaren naar tevredenheid met TimeTell. “Het is mooie software en een open en prettige organisatie. Ze verschaffen duidelijke informatie en geven uitstekende ondersteuning”.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

CBRE rolt TimeTell uit in meerdere Europese landen

Actueel

In navolging van CBRE UK in Londen, waar diverse afdelingen zijn geïnformeerd over de TimeTell Web module, de App en de Declaratie module, zijn nu meerdere afdelingen van CBRE Polen in Warschau geïnformeerd over projectmanagement oplossingen van TimeTell. Verder zijn we in gesprek met CBRE vestigingen in Frankrijk, Spanje, Duitsland, Ierland en Nederland om TimeTell (verder) uit te rollen.

Wij kunnen niet wachten om ook uw (internationale) organisatie kennis te laten maken met TimeTell! Benieuwd naar passende TimeTell software oplossingen voor uw tijdregistratie-, declaratie- of planningsvraagstukken? Kijk dan op de productpagina van onze website of neem contact op met één van onze sales medewerkers via het contactformulier, sales@timetell.nl of 070-311 48 11.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

TimeTell bestaat 25 jaar

Actueel

Op 6 april 2017 bestaat TimeTell 25 jaar. In 1992 is het bedrijf onder de naam Keper opgericht. In 2003 is besloten de naam Keper los te laten en verder te gaan onder de naam TimeTell, het succesvolle product van het bedrijf. Deze naam is in het buitenland makkelijker uit te spreken en herkenbaar.
TimeTell is inmiddels een toonaangevende organisatie met 25 medewerkers, meer dan 500 klanten en 90.000 gebruikers in Nederland, Duitsland, België, en Engeland, en is nog altijd groeiende. Zo voorzien we voor de komende jaren een positieve ontwikkeling, die extra gestimuleerd wordt door het economisch herstel dat dit jaar echt doorzet!

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

“Flexibiliteit met TimeTell”

Actueel

Flexibiliteit met TimeTell. Het bedrijf Airplane- Equipment & Services GmbH houdt zich bezig met vrachtcontainers, kabine onderhoud en unit load device hantering. De doorslaggevende reden om voor TimeTell te kiezen was de noemenswaardige vorm van flexibiliteit waarmee TimeTell om kan gaan met de individuele verzoeken vanuit AES -Airplane Equipment & Services GmbH.

Naast het registreren van tijd was het voor AES-Airplane Equipment & Services GmbH belangrijk dat door middel van een koppeling (vanwege het kabine onderhoud) het gemakkelijk te digitaliseren en te vereenvoudigen met de andere verbonden software koppelingen om het interne proces te stroomlijnen.

Het registreren van aan-afwezigheid gebeurd zo wel via de terminal als via de handige App. TimeTell wordt ook gebruikt voor het registreren van Verlof & Ziekte. Ook het plannen van uren kan gemakkelijk in TimeTell worden doorgevoerd.

Verder gebruikt AES-Airplane Equipment & Services GmbH, de Rapportage Module waarmee de werkzaamheden & projecten van de medewerkers geregistreerd kunnen worden. Zo maakt AES- Airplane Equipment & Services GmbH ook gebruik van barcode registratie. Door middel van barcode registratie, kan er inzichtelijk gemaakt worden waar een medewerker op dat moment mee bezig is.

Max Reinhardt ( Project Manager AES-Airplane Equipment & Services GmbH). Met de software zijn we uiterst tevreden. Voor ons is het van groot belang om regelmatig persoonlijk en direct contact te hebben met de consultants van TimeTell.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

Trots op samenwerking met Schenker Logistics Nederland

Actueel

Schenker Logistics Nederland is de partner in internationaal transport en logistieke dienstverlening. Moederbedrijf DB Schenker heeft wereldwijd 2.000 vestigingen in 130 landen en verbindt op deze manier alle belangrijke economische regio’s via transport over land, zee of door de lucht met elkaar. In Nederland beschikt Schenker over een netwerk van logistieke centra en kantoren op 15 locaties.

Angelina van den Enden – Teamleader Compensation & Benefits – en sinds 2013 werkzaam bij Schenker Logistics Nederland, vertelt over de samenwerking met TimeTell en Datafox. Sinds 2006 zet Schenker de software van TimeTell in voor urenverantwoording op projecten. In de jaren die volgden heeft Schenker de mogelijkheden van TimeTell verder benut met op dit moment tijdregistratiemogelijkheden op alle warehouselocaties binnen Nederland.

TimeTell maakt voor terminalregistratie gebruik van de hardware van Datafox waarmee de organisatie al jaren een succesvol partnership heeft. Op dit moment heeft Schenker Logistics Nederland meer dan 40 Datafox-terminals in gebruik binnen de verschillende locaties. Via deze terminals registreren dagelijks 3.000 medewerkers de aan- en afwezigheid. Deze gegevens zijn gekoppeld aan het HRM-systeem dat Schenker in gebruik heeft, dit maakt het verwerken van de uren gemakkelijk, temeer omdat in de warehouses verschillende diensten worden gedraaid. TimeTell berekent vanuit de tijdregistratie de juiste toeslagen.

De samenwerking tussen TimeTell en Schenker Logistics Nederland is op deze manier sterk geïntensiveerd.

De Datafox-terminals voor tijdregistratie zijn stabiel en betrouwbaar. Momenteel worden verschillende locaties binnen Schenker uitgerust met het nieuwste terminalmodel: de EVO 4.3. Deze terminal maakt het mogelijk naast de tijdregistratie tevens jobregistraties te verwerken. Op deze wijze is tussen Schenker Logistics Nederland en TimeTell een hechte samenwerking ontstaan.

Meer weten?

Neem contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Delen?

CONTACT

Contact

  • TimeTell is geschikt voor 50 gebruikers of meer.