Referenties

Klant aan het woord – Elektro Internationaal

Organisatie:
Elektro Internationaal

Branche:
Industrie, handel & logistek

Aantal gebruikers:
100

Locatie:
Woerden

TimeTell gebruiker sinds:
2012

pdf downloaden
“TimeTell is goed in te richten naar de verschillende bedrijfsprocessen”

Elektro Internationaal in Woerden is sinds 1979 één van de meest vooraanstaande partners als het gaat om paneelbouw en besturingstechnieken. Zij assembleren systemen voor energievoorzieningen in binnen en buitenland.

Tijdregistratie en flexibele roosters
Elektro Internationaal maakt sinds 2012 gebruik van TimeTell voor tijdregistratie. In eerste instantie werd TimeTell ingezet om werktijden te registreren in combinatie met de projectadministratie. Bij Elektro Internationaal wordt een flexibel rooster gehanteerd, werknemers mogen naar eigen inzicht bijvoorbeeld 4 x 9 uur en 1 x 4 uur werken. Op de werkvloer worden uren per project geregistreerd door middel van handscanners.

Planning vs bestede uren
Vanaf 2016 wordt er ook gekeken naar het aantal uren dat wordt besteed per project, in relatie tot de planning in TimeTell. Bart Ranke, Hoofd administratie/Controller bij Elektro Internationaal, geeft aan dat hij TimeTell een zeer flexibele applicatie vindt. “TimeTell is goed in te richten naar de verschillende bedrijfsprocessen, afhankelijk van hoe het voor een specifieke situatie het beste werkt.”

“Wij doen alles in TimeTell”
A
ls productiebedrijf is Elektro Internationaal bij zijn bedrijfsvoering sterk afhankelijk van TimeTell. Ranke: “Wij doen inmiddels alles in TimeTell. Dankzij de continue beschikbaarheid van TimeTell houden we inzicht in de capaciteitsplanning en het productieproces. Onze servicemonteurs maken daarbij onderweg ook nog eens gebruik van de TimeTell App. Daarom hebben wij de keuze gemaakt een betrouwbare partij als TimeTell, die er zorg voor draagt dat het systeem en de app feilloos draaien.”

Specifieke wensen
Ranke vertelt dat er de afgelopen jaren verschillende consultants langs zijn geweest, die stuk voor stuk hebben geholpen om TimeTell nog beter tegemoet te laten komen aan de specifieke wensen van Elektro Internationaal. Ook over de bereikbaarheid en behulpzaamheid van de Helpdesk is hij zeer te spreken: “In het geval dat het systeem geen standaardoplossing biedt en wij contact opnemen met de helpdesk, krijgen we vaak dezelfde dag al een antwoord met betrekking tot hoe het systeem anders of beter is in te richten. In geval van bugs worden deze vlot opgelost en ook snel meegenomen in een volgende release.”

 

Download de referentie van Elektro Internationaal als pdf.

www.ei-woerden.nl

CONTACT

Contact

  • TimeTell is geschikt voor 50 gebruikers of meer.