De software modules van TimeTell – creëer zelf de gewenste functionaliteit
Combineer een of meerdere van onze drie hoofdmodules met een selectie van de TimeTell submodules om zo tot uw gewenste functionaliteit te komen. Uiteraard doorlopen wij dit selectieproces samen met u.
Met onze software modules is uw TimeTell applicatie modulair en schaalbaar
Combineer een of meerdere van onze drie hoofdmodules met een of meerdere submodules. Hierdoor hoeft u niet meer en niet minder softwaremodules aan te schaffen dan nodig is voor de gewenste functionaliteit. Verder is het mogelijk om op ieder gewenst moment uit te breiden zowel qua modules als het aantal gebruikers.
Benieuwd naar de optimale TimeTell-pakket voor uw organisatie? Neem vrijblijvend contact met ons op.
Tijdregistratie software module
Online, On-premises of via de app.
Boeken op klant, project, activiteit en/of afdeling.
Goed- en afkeuren op diverse niveaus.
Tijdregistratie d.m.v. barcodes.
Chronologische registratie.
Declaratie software module
Altijd en overal declareren via de app.
Met de app foto’s van de bon indienen.
Kilometers declareren m.b.v. Google maps.
SEPA bestand genereren.
Verschillende valuta.
Planning software module
Personeel & dienstrooster planning.
Project & Resource allocatie planning.
Gebruiksvriendelijke agenda planning.
Een uitstekende combinatie met TimeTell App.
Verlof & Ziekte
Digitale verlofkaart met saldi.
Vakantieplanning.
Verlofaanvraag/accorderingsproces.
Actuele verlofsaldi.
Ziekte- en betermeldingen.
Standaardrapportage.
Wettelijk en bovenwettelijk verlof.
Verlofrechtberekening .
Budget
Budgetteren voor organisatiedelen/medewerkers.
Budgetteren kan in tijd of geld.
Vergelijken met budgetten uit voorgaande jaren.
Standaardrapportages (budget versus realisatie).
Agenda
MS Outlook ‘look en feel’ en functionaliteit.
Afspraken zijn gekoppeld aan klanten, projecten en/of activiteiten.
Medewerkers inplannen op roosterdiensten (shifts).
Inzicht beschikbaarheid medewerkers.
Inzicht in geplande werkzaamheden.
Overwerk
Met de Overwerk module is het mogelijk om met behulp van rekenregels CAO’s en overwerkregelingen in te brengen, zoals:
– Overuren
– Plus-min uren
– Onregelmatige diensten
– Consignatie-/piketdiensten
– Meeruren
– Tijd voor tijd
– Toeslagen percentage
App
TimeTell altijd en overal bij de hand.
Uren verantwoorden op activiteiten, projecten en klanten.
Aan- en afmelden.
Verlofaanvragen met e-mail notificatie.
Boeken van een afspraak uit de TimeTell Agenda naar de weekstaat.
Declaraties invoeren.
Goed- en afkeuren van weekstaten, verlof en declaraties
Rapport
Dynamische rapportages (draaitabellen, grafieken, filteren, groeperen etc.).
Exports naar MS Excel, PDF en andere formaten.
Zelf rapportages ontwerpen (lay-out en query).
Een flexibel in te stellen dashboard.
Kloksysteem
Via een klokterminal tijd boeken met behulp van een sleutelhanger (druppel), badge (creditcard formaat) en/of vingerafdruk.
Mogelijkheid voor in- en uitklokken bij inloggen op eigen PC (softclock).
Via het receptiescherm heeft u inzicht in aanwezigheid van medewerkers.
Bij afwezigheid is de reden zichtbaar (ziekte of verlof).
Rapportages mailen: op een instelbaar tijdstip wordt een rapportage gegenereerd en als PDF verzonden per e-mail.
Notificatie en signalering instellen op basis van criteria zoals:
– Weekstaat achterstand
– Herinnering goedkeuring
– Projectdeadline
– Verlofsaldi
– Budgetoverschrijding
Koppel
Data ex- of importeren vanuit externe systemen.
De uitwisseling van bestanden op basis van CSV (XLS (excel)) of XML bestanden of direct met een externe database.
En met de Koppel module kunt u de TimeTell Agenda synchroniseren met de persoonlijke MS Outlook agenda.
Basisfunctionaliteiten
TimeTell kan volledig volgens de organisatiespecifieke wensen geïmplementeerd worden en heeft de volgende basisfunctionaliteiten:
- Autorisaties: rechten en plichten van gebruikers.
- HRM gegevens.
- Standaardrapportages.
- Audit Trail: mutaties vastleggen in een log-file.
- Scheduler: uitvoeren van bepaalde taken op vaste tijden.
- TimeTell is Beschikbaar in Nederlands, Engels en Duits.
- Mogelijkheid om eigen terminologie in te brengen.
- Ondersteuning voor MS-SQL, Oracle en Firebird databases.
- Platform onafhankelijk. TimeTell is zowel online als on-premises beschikbaar en kan uitstekend gecombineerd worden met de TimeTell App.
Benieuwd naar de voordelen van TimeTell voor uw organisatie?
Bent u op zoek naar een softwaresysteem voor 50 gebruikers of meer, en heeft u interesse in de TimeTell of wilt u eerst meer informatie? Wij helpen u graag verder. U kunt telefonisch contact met ons opnemen (070 311 48 11) of door het informatie aanvraagformulier in te vullen.