TimeTell Plaza – Online Migratie
Wat zijn de voordelen van TimeTell Online vs TimeTell On-premises en waar moet ik allemaal aan denken bij een migratie naar TimeTell Online?
Waarom kiezen voor TimeTell Online?
Is TimeTell op een eigen server geïnstalleerd dan maakt jouw organisatie gebruik van TimeTell On-premises. Hebben jullie weleens TimeTell Online overwogen?
Veel TimeTell klanten geven de voorkeur aan TimeTell Online omdat;

- De software online wordt gehost. Je hebt geen omkijken meer naar het beheer en beveiliging van de server.
- De software automatisch door TimeTell wordt ge-update.
- Zij altijd de beschikking hebben over de meest up-to-date TimeTell versie.
- De TimeTell Online omgeving voldoet aan de hoogste security en informatie beveiligingseisen. Zowel TimeTell als de hosting partij zijn ISO gecertificeerd.
- TimeTell altijd en overal benaderbaar is via web en app.
- TimeTell Online klanten die lid zijn van de TimeTell gebruikersvereniging (TimeTell User Group (TUG)) maken automatisch gebruik van de hosting continuïteitsregeling. Klik hier voor meer informatie en om lid te worden van de TUG (TimeTell klanten zijn niet automatisch lid).
Meteen meer weten over Migreren naar TimeTell Online?
1. Webinar
Bekijk het Migratie Oriëntatie webinar. Tijdens het Migratie Oriëntatie webinar worden de voordelen van TimeTell Online besproken en nemen we het migratieproces onder de loep.
2. Document
Vraag het Migratie Oriëntatie Document op. Een overzichtelijk document met een een korte en bondige uitleg over migreren naar TimeTell Online.
3. Gesprek
Plan een Migratie Oriëntatie gesprek. Maak een afspraak voor een migratie oriëntatie gesprek waarin u een mogelijke migratie bespreekt met uw accountmanager.
4. Technische documentatie
Bekijk technische documentatie over TimeTell Online. Op de TimeTell Support Portal in de kennisbank onder het kopje ‘Documentatie’ en dan ‘Technische Documentatie’, vindt je uitgebreide (technische) informatie over TimeTell Online en de verschillen tussen TimeTell Online en TimeTell On-premises.
Heb je vragen? Wil je meer weten?
Sales – Accountmanager
Neem contact op met je accountmanager/de afdeling sales voor vragen over licenties of uitbreidingen.
070 – 3114811
sales@timetell.nl
Helpdesk
Neem contact op met de Helpdesk voor verstoringen, functionele vragen, wijzigingsverzoeken.
070-3114810
helpdesk@timetell.nl
Planning
Neem contact op de afdeling Planning voor inplannen van consultancy of vragen daarover.
070 – 3114811
planning@timetell.nl