TimeTell Helpdesk -ondersteuning voor functioneel beheerders
Helpdeskondersteuning is onderdeel van het Support & Onderhoudscontract van TimeTell.
Het Helpdesk Team zit op werkdagen klaar om functioneel beheerders te helpen met hun technische en functionele vragen over TimeTell software.
TimeTell Helpdesk
TimeTell biedt haar klanten een Support & Onderhoudscontract. Het onderhoud bestaat uit het verbeteren van de software en het leveren van software updates.
De support bestaat uit helpdesk ondersteuning. Het Helpdesk Team zit op werkdagen klaar om functioneel beheerders van TimeTell te helpen met technische en/of functionele vragen over TimeTell.
Onze online Support Portal is 24 uur per dag bereikbaar. Hier is uitgebreide documentatie te vinden zoals handleidingen, release notes en technische documentatie. TimeTell klanten ontvangen via de Helpdesk inloggegevens.
Bereikbaarheid Helpdesk
Maandag t/m vrijdag
9:00u – 12:30u en 13:00u – 17:00u
Tel: 070-3114810
Mail: [email protected]
Web: Support Portal