TimeTell Plaza – Contactgegevens
Waar kun je terecht met welke vraag? Als beheerder van TimeTell heb je soms vragen of je hebt advies nodig. Waar kun je dan terecht met welke vraag? Hieronder vind je alle contactgegevens van TimeTell op een rij.
Contactgegevens voor TimeTell beheerders

Sales – Accountmanager
Heb je meer licenties nodig of wil je je TimeTell applicatie uitbreiden of meer weten over de mogelijkheden voor uitbreiding? Neem dan contact op met je accountmanager op de afdeling Sales.
Telefoon: 070 – 3114811
E-mail: sales@timetell.nl
Helpdesk
Heb je functionele vragen, wijzigingsverzoeken of wil je een verstoring melden? Neem dan contact op met de Helpdesk. Let op! Alleen functioneel applicatiebeheerders die de TimeTell cursus hebben gevolgd zijn geautoriseerd om contact op te nemen met de Helpdesk.
Telefoon: 070-3114810
E-mail: helpdesk@timetell.nl
Web: support.timetell.nl
Planning
Wil je een consultant inhuren om werkzaamheden in jullie TimeTell applicatie te verrichten of heb je vragen daarover? Neem dan contact op met de afdeling Planning.
Telefoon: 070 – 3114811
E-mail: planning@timetell.nl
TeamViewer
Om de juiste hulp en ondersteuning te bieden maken onze helpdesk-medewerkers of consultants soms gebruik van TeamViewer. Deze kun je hier downloaden. (Let op! De download start meteen.)
Cursus
Is er een nieuwe functioneel applicatiebeheerder voor TimeTell in jullie organisatie, dan is diegene verplicht om de TimeTell Cursus te volgen zodat er binnen jullie organisatie voldoende kennis beschikbaar blijft om collega’s te helpen waar nodig en TimeTell goed te onderhouden. Wanneer de cursus met goed gevolg is afgelegd wordt hij of zij bij TimeTell geregistreerd als functioneel applicatiebeheerder en is daarmee geautoriseerd om contact op te nemen met de Helpdesk.
Meer info: timetell.nl/cursus
Inschrijfformulier: timetell.nl/inschrijfformulier-cursus
Vragen: Afdeling Sales: sales@timetell.nl of 070-3114811

De TimeTell Support Portal
De Support Portal is speciaal ontwikkeld voor functioneel applicatiebeheerders. Hier kunnen zij terecht met al hun vragen:
- Handleidingen
- Release notes
- Helpdesk tickets indienen en volgen
- Kennisbank met veelgestelde vragen
- Installatie bestanden ten behoeve van TimeTell software-updates. (Voorheen te vinden in de Downloadsectie.)

Heb je vragen? Wil je meer weten?
Sales – Accountmanager
Neem contact op met je accountmanager/de afdeling sales voor vragen over licenties of uitbreidingen.
070 – 3114811
sales@timetell.nl
Helpdesk
Neem contact op met de Helpdesk voor verstoringen, functionele vragen, wijzigingsverzoeken.
070-3114810
helpdesk@timetell.nl
Planning
Neem contact op de afdeling Planning voor inplannen van consultancy of vragen daarover.
070 – 3114811
planning@timetell.nl